Estàs a: > > Amics i Antics Alumnes signa un nou acord amb Temps. Alojamientos de interior CV

Temps

Cal que durant el procés de reserva comuniques la pertinença al col.lectiu perquè s´apliquen els descomptes i mostar el carnet en acudir a l´establiment.
Temps és el primer club d'allotjaments i restaurants d'interior de la Comunitat Valenciana, impulsat per la Conselleria de Turisme el 2009, que aplega l'oferta d'allotjaments i restaurants de petites i mitjanes dimensions més singulars de l'interior de les províncies d'Alacant, Castelló i València. Hi ha més de 500 places d'allotjament gestionades amb professionalitat i cura per més de 30 empresaris que busquen assegurar als seus clients experiències úniques en unes magnífiques infraestructures amb serveis personalitzats. El 2012 serà el primer any d'incorporació dels establiments de restauració al club.

De manera general, tots els establiments fan un 10% de descompte sobre la tarifa d'allotjament publicada al seu web, sempre que la reserva es faça directament. A més d'aquest descompte, els socis d'AAAUV entraran a formar part automàticament del club de fidelització i tindran accés a una sèrie d'avantatges addicionals, entre els quals hi ha els següents:

o Late Check out
o Detall de benvinguda
o Esmorzar gratuït per a un dels usuaris
o Ús gratuït de determinades instal·lacions / productes
o Etc.

Aquests avantatges són exclusius de cada establiment, poden variar i estan degudament especificats al web del club.

Entra al seu web i ten tindràs tota la informació:

Data d'actualització: 16 de Maig de 2012
Publicat en: AMICS, Noticies