Estàs a: > > Alumni UV llig ‘Cicatriz’, el llibre de Sara Mesa premiat per la crítica de Navarra

Sara Mesa, en una entrevista publicada a Youtube.

La jove escriptora Sara Mesa (1976) començà publicant poesia, la qual cosa no li va impedir triomfar també en el món de la narrativa. De la seua producció destaquen diverses obres, però especialment ‘Cicatriz’, Premi Ojo Crítico de Navarra 2015. El Club de Lectura d’Alumni UV va debatre sobre aquesta novel·la en la seua reunió d’abril.

El Club va tindre lloc, com és habitual, a la Biblioteca Municipal ‘Palau de l’Exposició’.

‘Cicatriz’ va sorprendre el jurat de l’Ojo Crítico de Navarra, el qual va atorgar el premi a l’autora madrilenya perquè va considerar que feia un ús de la cultura com a eina contra la societat de classes alhora que mostrava l’avarícia de l’amor. Guanyà per ser, segons va afirmar aquest jurat, “un llibre sensible, oportú i narrativament intel·ligent; capaç de pegar-li la volta al concepte estereotipat de la seducció presentant-lo en les seues facetes més agres: la possessió, la vanitat, la necessitat de sentir-se fetitxitzat per l’altre o la putrefacció dels amors platònics”.

Abans del 2015, Sara Mesa va ser Premi Nacional de Poesia Miguel Hernández en 2007, amb el poemari ‘Este jilguero agenda’; Premi Màlaga de Novel·la, amb l’obra ‘Un incendio invisible’; i finalista del Premi Herralde de Novel·la, amb ‘Cuatro por Cuatro’. L’any passat publicà en Anagrama el seu darrer llibre, ‘Mala letra’.

Dia: 4 d’abril.
Hora: 18 hores.
Lloc: Biblioteca Municipal ‘Palau de l’Exposició’ (Galícia 1, València).
Llibre: ‘Cicatriz’, de Sara Mesa.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 10 d'Abril de 2017