Estàs a: > > La Fundació General de la Universitat de Valčncia i la Fundació Per Amor a l’Art col·laboren en un projecte d’intervenció estčtica i sociocultural per a menors

Susana Lloret i Antonio Arińo.

La Fundació General de la Universitat de Valčncia i la Fundació Per Amor a l’Art col·laboren en la posada en marxa del projecte ‘Experičncia Estčtica ART i MENT’, un programa d’intervenció sociocultural, promogut pel Vicerectorat de Cultura i Igualtat de la Universitat de Valčncia, per a menors i les seues famílies a través de l’art. El projecte, que va arrancar el passat mes de gener, inclou conferčncies i tallers gratuďts de musicoterŕpia, pintura, teatre i dansa amb l’objectiu d’enfortir les capacitats cognitives i millora de l’autoestima.

Aquesta col·laboració té lloc mitjançant la signatura d’un conveni que van subscriure al Centre Cultural La Nau, el passat 22 de març, el vicerector de Cultura i Igualtat Antonio Ariño, com a vicepresident executiu de la Fundació General de la Universitat de València, i la vicepresidenta de la Fundació Per Amor a l’Art de la Comunitat Valenciana, Susana Lloret.

Segons l’acord recolzat per ambdues institucions, la participació de la Fundació Per Amor a l’Art es concentrarà, fonamentalment, en la realització de la fase d’avaluació professional psicoclínica, a més d’impulsar la posada en marxa del projecte.

El programa ‘Art i Ment’ de la Universitat de València compta, a més, amb el suport de Caixa Popular, Fundació Antonia Mir, Berklee College of Music de València, Facultat de Psicologia de la Universitat de València (Màster Universitari en Investigació, Tractament i Patologies Associades en Drogodependències), Conservatori Professional de Música de València, United Nations Office on Drugs and Crime, Associació ÀMBIT, Fundació per la Justícia, IVAJ (Generalitat Jove) i els col·legis públics Cervantes, Dr. Oloriz, Primer Marquès del Túria, Mestalla i Nostra Senyora dels Desemparats.

Per a més informació:

Data d'actualització: 3 d'Abril de 2017