Estàs a: > > Homenatge a la companyera Luisa Cardona

Homenatge a la companyera Luisa Cardona

Luisa Cardona

El pròxim 14 de març de 2012 a les 12 h. la Facultat de Filosofia i CC. de l´Educació li ret homenatge a la nostra companya en un acte públic.jpg

Fa un any ens va deixar Luisa Cardona, treballadora del Patronat Sud-Nord en la Fundació General. El pròxim 14 de març de 2012 a les 12 h. la Facultat de Filosofia i CC. de l'Educació -on ella era professora associada- li ret homenatge a la nostra companya en un acte públic.

Durant l'acte el Patronat Sud-Nord farà la presentació del llibre 'Desarrollo de competencias interculturales en contextos universitarios': una obra d'investigació que va començar a coordinar Luisa Cardona i que ara ix publicada en la col.lecció La Nau Solidària.

L'acte és una iniciativa de la Facultat de Filosofia i CC. de l'Educació coordinada amb Rectorat de la Universitat de València i el Patronat Sud-Nord. En l'acte intervindrà el Rector, el Degà de Filosofia, el President Executiu del Patronat Sud-Nord, professors de la facultat i familiars de Luisa Cardona. Al finalitzar l'acte es lliuraran les credencials als beneficiaris de les ajudes a taxes de matricula que porten el nom de la treballadora qui al llarg de més de vint anys va coordinar aquest programa facilitant els estudis ofcials en la Universitat de València a centenars d'estudiants propvienets de països empobrits.

Data d'actualització: 27 de Juliol de 2012