Estàs a: > > Sabies què?

Sabies què?

En aquesta ocasió parlarem de la Universita de València, una de les més importants i més antigues d´Espanya.jpg

Sabies què? és una nova secció que es va incorporar al Butlletí Setmanal d'Amics en el mes de febrer.

Periòdicament et contarem curiositats de la Universitat de València i de la seua història. Et contarem coses dels antics alumnes, del seu origen, dels personatges importants que han passat per les aules de la Universitat i ens traslladarem a altres Universitats espanyoles i de l'estranger per veure com treballen i saber un poc més dels col•lectius d'antics alumnes.

El mes de març el dediquem a la Universitat de València.

La Universitat de València-Estudi General es va fundar en 1499 i es una de les més importants i antigues d'Espanya. Està entre les quatre millors universitats espanyoles segons el sistema d'acreditació que elabora la Universidad de Shanghái Jiao Tong.

Es van comprar unes cases on es troba actualment situada aquesta seu històrica i en 1498 es va encarregar al cèlebre arquitecte Pere Compte, autor de la Llotja i importants obres a la Catedral i la Generalitat, l'adaptació d'aquests edificis per albergar-hi l'Estudi General.

Actualment compta amb 55.000 alumnes entre totes les seues titulacions, situant-se capdavantera en nombre d'alumnes de la Comunitat Valenciana. Es divideix en tres campus principals: Blasco Ibàñez, Tarongers i Burjassot-Paterna, comptant amb extensions, delegacions, etc, com el Palau de Cerveró, el Jardí Botànic o el mateix edifici històric de La Nau.

Si vols saber més coses, fes clic en http://bit.ly/Ae36GF

Data d'actualització: 7 de Març de 2012
Publicat en: AMICS, Noticies, Sabies què?