Estàs a: > > La Fundació General de la Universitat de València condemna l’atemptat contra la Universidad de Navarra

La Fundació General de la Universitat de València s'adhereix a la condemna feta per la Universitat de València de l'atemptat comés el passat dia 30 d'octubre en la Universidad de Navarra.

La Fundació manifesta la seua més enèrgica condemna a l'atemptat i transmet la seua solidaritat fraterna als professors estudiants i personal d'administració. L'atemptat a la Universitat de Navarra és un atemptat a tota la comunitat universitària. És una mostra de la perversitat de l'estratègia terrorista, que ha actuat de manera covard contra qui no tenim més força que la raó ni més armes que la paraula.

La Fundació expressa també el seu desig d'una ràpida recuperació dels ferits i va convocar tots els seus treballadors a les concentracions silencioses del divendres 31 d'octubre.

Data d'actualització: 7 de Novembre de 2008