Estàs a: > > Entrevista Celeste Asensi Borrás,directora de la Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat de la Universitat de València (UPD)

UPD

En el BUO d'aquest trimestre, Celeste Asensi Borrás, directora de la Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat de la Universitat de València (UPD), ens explicarà com funciona la unitat i quins serveis ofereix a la comunitat universitària.

La UPD és un servei d'atenció i assessorament a tota la comunitat universitària (estudiants, PDI, PAS) en matèria de discapacitat, gestionat per la Fundació General de la Universitat de València i que des del juliol de 2005 té el certificat ISO 9001:2008 per al sistema de gestió de qualitat implantat en el servei.

La UPD té per missió oferir suport per a facilitar la integració de les persones amb discapacitat de la Universitat de València, mitjançant el desenvolupament de programes específics que afavorisquen la seua inclusió en l'àmbit universitari i vetlen pel principi d'igualtat d'oportunitats i la no-discriminació.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 27 de Juliol de 2012