Estàs a: > > 1r Concurs de Cartells del Fòrum d´Ocupació de la Universitat de València

1r Concurs de Cartells del Fòrum d´Ocupació de la Universitat de València

Opal-Forum

L´OPAL ha organitzat un concurs per a la creació del cartell que serà la imatge del VII Fòrum d´Ocupació de la Universitat de València i que es farà del 12 al 15 de novembre de 2012.
L'Observatori d'Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL), a través de la Fundació General de la Universitat de València (FGUV), ha organitzat un concurs per a la creació del cartell que serà la imatge del VII Fòrum d'Ocupació de la Universitat de València i que es farà del 12 al 15 de novembre de 2012.

El premi del concurs consisteix en un iPad2 WIFI (16 GB) o l'equivalent del premi en metàl·lic a preus de mercat. A més, totes les propostes de cartells rebudes s'exposaran durant la setmana del Fòrum d'Ocupació. El termini de presentació dels cartells s'obre el divendres 10 de febrer i es tanca el dimarts 17 d'abril.

Per po participar en el concurs és requisit indispensable ser estudiant o titulat de la Universitat de València.

BASES DEL CONCURS

Més informació: opalges@uv.es