Estàs a: > > Inauguració de l´11a Biennal Martínez Guerricabeitia

Inauguració de l´11a Biennal Martínez Guerricabeitia

Invitacio

El Rector de la Universitat de València i l´Alcaldessa de València es complauen a convidar-vos a la inauguració de l´11a Biennal Martínez Guerricabeitia ´Nulla aesthetica sine ethica´ que tindrà lloc al Museu de la Ciutat (Pl. de l´Arquebisbe, 3) el 14 de febrer a les 20 h.jpg

El Patronat Martínez Guerricabeitia de la Fundación General de la Universitat de València ha sol•licitat a cinc crítics i a cinc galeristes de reconegut prestigi que seleccionen obres de 20 creadors contemporanis amb el lema "Nulla aesthetica sine ethica" per a aquesta edició.
La Biennal Martínez Guerricabeitia, com a plataforma sensible a les qüestions controvertides de l'esdevenir social, ha volgut dedicar aquesta onzena edició a un discurs semblant al de la col•lecció Martínez Guerricabeitia, és a dir, a peces que plantegen una mirada socialment crítica, que continguen una motivació de conscienciació social, que estiguen realitzades des de la preocupació pels conflictes actuals o que expressen alguna forma de contestació social, política o artística.

Adjuntem el pdf amb els artistes que hi participen.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 9 de Febrer de 2012