Estàs a: > > Jornada d’història i vi, a La Font de la Figuera amb Alumni UV

Jornada d’història i vi, a La Font de la Figuera amb Alumni UV

Vista de la Bastida de les Alcusses.

La Font de la Figuera és la pròxima destinació d’Alumni UV, dins de les eixides pel territori que realitza el col·lectiu de la Universitat de València. El dia 18 de març, a les 9 hores, el grup partirà, de la mà de Turiart, cap a la Toscana valenciana. La ruta inclou la visita a la Cooperativa La Viña i a la Bastida de Moixent. El període d’inscripció ja està obert.

L’eixida es farà des de la plaça Saragossa, a l’inici de l’avinguda d’Aragó. El preu de l’excursió és de 49,50 euros amb bus o de 40,50 euros sense bus, i inclou tast de productes, dinar i guia acompanyant. Cal inscriure-s’hi per correu electrònic a l’adreça reservas@turiart.com o per telèfon al 96 352 07 72. És important portar sempre el carnet Alumni UV per a gaudir de les ofertes corresponents.

En aquesta ruta, els visitants descobriran les varietats dels raïms a la comarca de la Costera i els secrets de l’elaboració i l’embotellament dels vins blancs i negres. En acabant, es realitzarà un tast dels vins més emblemàtics del celler.

Després, es desplaçaran a Moixent per a visitar el major jaciment ibèric conegut de la Comunitat Valenciana: la Bastida de les Alcusses. Finalment, es dinarà al poble un plat de la gastronomia típica de la zona.

+Info: www.turiart.com

Documents adjunts: