Estàs a: > > La Càtedra UNESCO i Mediterrània presenten els seus cursos

La Càtedra UNESCO i Mediterrània presenten els seus cursos

Les càtedres UNESCO i Mediterrània de la Universitat de València presenten l'oferta de cursos, d'aquest quadrimestre, amb un ampli i interessant ventall de matèries relacionades amb la sociologia, la biodiversitat, la sostenibilitat o la construcció de la identitat, des de l'enfocament del desenvolupament humà i sostenible que caracteritza aquestes càtedres.

Els cursos comencen aquest dilluns i encara és possible matricular-se en aquests mòduls, als quals poden accedir tant la comunitat universitària (són convalidables d'1 a 3 crèdits) com la societat en general.
És possible triar entre deu cursos diferents.

Hi ha quatre mòduls sobre la Conservació de la biodiversitat i el desenvolupament sostenible al Mediterrani, que aborden diferents qüestions, impartits tots per Michel Prier, professor emèrit de la Facultat de Dret i de Ciències Econòmiques de Llemotges (França) i director científic del CRIDEAU-CNRS-INRA; dos de Socioantropologia dels macrosistemes tècnics, a càrrec d'Alain Gras, director del Centre d'Études des Techniques des Connaissances et des Pratiques (Universitat de París 1); Sociologia de les formes de vida i de l'acció. Socioantropologia urbana, a càrrec de Salvador Juan Alberola, catedràtic de Sociologia i director del màster Riscos i Vulnerabilitats Socials de la Universitat de Caen (França), i un curs titulat Informació en la construcció i la representació d'identitat i comunitat, impartit per Clara Chu, professora titular del Departament d'Estudis de la Informació i membre del Departament d'Estudis Asiaticoamericans a la Universitat de Califòrnia.

A més, l'oferta també inclou el seminari interuniversitari «Desenvolupament, seguretat alimentària i internacionalització», que comptarà amb la presència de professors i investigadors del Marroc, Tunísia, Algèria, Espanya i una representació de la Unió Europea, i que està coordinat per Josep Maria Jordan Galduf, catedràtic d'Economia Aplicada de la Universitat de València, i José Luis Miralles Adell, coordinador de la Càtedra Mediterrània de la Universitat de València i catedràtic de Psicologia Bàsica.

Els cursos estan gestionats pel Patronat Sud-Nord de la Fundació General de la Universitat de València. Més informació i inscripcions:

Data d'actualització: 23 d'Octubre de 2008