Estàs a: > > El Balneari de Xulella envia el Passaport del Benestar

El Balneari de Xulella envia el Passaport del Benestar

Logo Balneari Chulilla

El balneari valencià forma part del Grup de Balnearis i Montaña que inclou Xulella, Cofrents, Benasal, Montanejos i Baños de Montemayor.jpg
El balneari de Xulella col·labora amb el col·lectiu d'Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València des de l'any 2008 oferint un descompte del 10% en els seus tractaments i restaurants (excepte el celler).

El balneari de Xulella compta amb les aigües mineromedicinals de Xulella, amb unes propietats curatives i beneficioses per al cos humà que li confereixen la categoria de centre termal.

El balneari de Xulella t'ofereix tractaments hidrotermals amb bany d'hidromassatge, electroteràpia, termoteràpia amb tractaments de fangs i parafines, i també tractaments per a problemes respiratoris. Si optes per la bellesa i l'estètica, també t'ofereix tractaments de manicura, píling, neteja facial, etc.

Tot això acompanyat d'una magnífica oferta gastronòmica. Visita els seus restaurants: restaurant Los Baños, restaurant Turia, saló La Carpa i La Cuina Amiga, que compta amb la participació dels restauradors de la comarca.

Consulta'n la pàgina web,www.balneariodechulilla.com

Documents adjunts: