Estàs a: > > L´OPAL obri el Fòrum Virtual d´Ocupació

L´OPAL obri el Fòrum Virtual d´Ocupació

Forum Virtual

Després del Fòrum d'Ocupació presencial que va tenir lloc la setmana del 7 a l'11 de novembre als campus de Tarongers i Burjassot, l'OPAL de la Universitat de València anuncia l'obertura del Fòrum virtual. Des del web http://www.uv.es/forodempleo es podrà navegar, a partir d'avui i fins a mitjan març de 2012, per tots els estands de les empreses i entitats que van participar en la sisena edició del Fòrum. L'accés és lliure, encara que l'apartat ofertes d'ocupació només és accessible als usuaris registrats en el web de l'Àrea d'Ocupació de l'OPAL: http://www.uv.es/bolsadetrabajo.

Per fer-ho, us haureu de validar amb les claus d'aquest servei o donar-vos-hi d'alta com a estudiant o titulat de la UV. A cadascun dels estands trobareu informació diversa, com per exemple les dades de contacte de l'empresa o entitat per realitzar una autocandidatura, les ofertes d'ocupació actives, fullets informatius o el vídeo corporatiu.
L'objectiu d'aquest Fòrum virtual és facilitar la cerca de feina a totes aquelles persones que es troben en aquest moment buscant-ne mitjançant una eina àgil i atractiva amb informació d'interès sobre empreses i entitats compromeses amb l'ocupació de qualitat.

Data d'actualització: 27 de Gener de 2012