Estàs a: > > El catedrŕtic Francisco Tomás parla a Gandia sobre nanocičncia en les conferčncies d’Unisocietat

NANOCIENCIA

El Centre Internacional de Gandia va oferir, el passat 1 de febrer, a través del programa Unisocietat, la conferčncia ´Nanocičncia i nanorobots´, a cŕrrec del catedrŕtic Francisco Tomás, exrector de la Universitat de Valčncia.

Impartida pel catedràtic en Química Física de la Universitat de València Francisco Tomás, la conferència abordà com a la nanociència es produeixen fenòmens físics o químics que no es donen al món macroscòpic, i dels quals se’n deriven conseqüències que permeten dissenyar aplicacions noves, en molts camps i especialment en medicina.

Francisco Tomás Vert és catedràtic de Química Física de la Universitat de València. És autor de vora 140 publicacions científiques en forma d´articles en revistes especialitzades i capítols de llibres. També va ser rector de la Universitat de València entre els anys 2002 i 2010.

El programa Unisocietat pretén posar en valor entre la societat local la formació al llarg de la vida, promoure la solidaritat intergeneracional, estimular el debat i l’intercanvi de coneixements mitjançant les aportacions dels docents de la Universitat de València. Es tracta de conferències obertes a tot el públic en general que aborden temes molt variats i d’actualitat que resulten d’especial interés per a la ciutadania.

Data d'actualització: 2 de Febrer de 2017
Publicat en: Unimajors, Formació