Estàs a: > > La resolució de conflictes a través de la mediació, a anàlisi amb Alumni Comparteix

Mediació.

El programa gratuït Alumni Comparteix analitzà, el passat 22 de febrer, a través d’una xarrada, la mediació com a mètode per a la resolució de conflictes. La sessió va anar a càrrec de l’Alumni Gabriel Izquierdo, llicenciat en Dret per la Universitat de València i advocat en exercici des de l’any 1985.

La mediació és un mètode de gestió pacífica de conflictes basat en la col·laboració entre les persones que en són part i d’un tercer imparcial que els ajuda a dialogar, a comunicar-se i a prendre decisions consensuades.

Aquesta és la definició que en fa l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de València, el qual destaca com a característiques fonamentals de la persona mediadora la voluntarietat, la confidencialitat, la imparcialitat i la neutralitat.

L’Alumni Gabriel Izquierdo explicà amb detall, a la seu del col·lectiu, què és la mediació i com funciona; en quins conflictes està especialment indicada; la mediació familiar, comunitària, amb escolars o de consum; la mediació en matèria hipotecària; i la situació actual de la mediació a Espanya.

Gabriel Izquierdo és mediador del CMICAV, fundador del despatx ‘Árbitros y Mediadores Valencia’ i membre de la Junta Directiva de l’Associació Valenciana de Juristes Demòcrates (AVJD).

Què és Alumni Comparteix?
Alumni Comparteix és una iniciativa que requereix la implicació dels seus membres. Acull xarrades, tallers, classes magistrals, cursets, etcètera, proposats i impartits pels mateixos socis. Totes les activitats estan dirigides als membres del col·lectiu i la participació en totes aquestes és gratuïta.

L’objectiu d’aquest projecte és crear sinergies entre les sòcies i els socis i que aquelles persones que ho desitgen puguen compartir la seua experiència en temes claus, aprofitant el vincle que uneix els membres com a antics alumnes i amics de la Universitat de València per a seguir creixent personalment i professionalment.

+Info

Documents adjunts: