Estàs a: > > Visita guiada gratuïta a l’exposició ‘Tot està per fer. València, capital de la República (1936-37)’, a La Nau

Imatge exposició València, capital de la República, per Ibán Ramón.

Alumni UV va organitzar, el passat 16 de febrer, una activitat gratuïta dirigida als seus membres. Es tractava d’una nova visita guiada, en aquesta ocasió, a l’exposició ‘Tot està per fer. València, capital de la República (1936-37)’, que s’exhibeix a la Sala Acadèmia del Centre Cultural La Nau de la Universitat de València fins el 23 de març.

Amb motiu del 80 aniversari de la proclamació de València com a capital de la Segona República, el Vicerectorat de Cultura i Igualtat, amb el suport de la Fundació General de la Universitat de València, ha produït una macroexposició amb la qual l’espectador s’aproxima a la València convulsa de la guerra. La mostra, comissariada pels professors de la Universitat de València Mireia Ferrer, Javier Navarro i Toni Morant, recrea, des del futur, la realitat d’aquell temps, els anys 1936 i 1937.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 17 de Febrer de 2017