Estàs a: > > Alumni UV s’endinsa en una nova ruta pels ametlers en flor

Alumni UV s’endinsa en una nova ruta pels ametlers en flor

Ametler en flor

El passat 18 de febrer, Alumni UV se sumà a un interessant viatge a través dels ametlers en flor. De la mà de Turiart, els membres del col·lectiu de la Universitat conegueren el procés de floració dels ametlers de Relleu, a Alacant.

La ruta començà amb la visita a la Cooperativa de Relleu, on conegueren les varietats d’ametla i les seues aplicacions. Els visitants les tastaren per a fer-se una millor idea de les seues particularitats i, a més, participaren en un taller d’elaboració de torró. Després realitzaren un breu passeig fins al camp per a contemplar els ametlers en flor i fotografiar-los en el seu entorn i paisatge.

La jornada finalitzà amb una visita guiada pel nucli urbà, el qual recorda els millors socs àrabs, i s’arribà a l’església de Sant Jaume Apòstol, construïda en el segle XVII sobre un antic cementeri i demolida a finals del segle XIX; la seua reconstrucció acabà el 1931. Les seues campanes són molt singulars en tractar-se de les més antigues de la província.

+Info: www.turiart.com

Documents adjunts: