Estàs a: > > Coneixes el Jardí de l’Albarda? Una joia renaixentista i única a la Marina Alta

Coneixes el Jardí de l’Albarda? Una joia renaixentista i única a la Marina Alta

Jardi de l´Albarda

El col·lectiu de la Universitat de València participará el proper 12 de maig en una activitat singular: la visita al Jardí renaixentista, mediterrani i únic de l’Albarda. A través del Fil per Randa Club de Viatges, Alumni passejarà per aquest model particular de jardí, ubicat molt a prop de Pedreguer, a la Marina Alta.

Prop de Pedreguer, a la Marina Alta. L’Albarda és un model de referència en el món de la jardineria mediterrània. Aquest jardí ens mostrarà la gran riquesa de la diversa flora vinculada al nostre clima, que conté més de 700 espècies de plantes autòctones i una àmplia col.lecció de roses i palmeres distribuïdes en un jardí formal i un altre de silvestre. Aquest recinte botànic recrea la imatge dels antics jardins renaixentistes valencians, influenciats per la cultura àrab.

L´eixida serà a les 08.00h des de Nuevo Centro. Passejada pels 50.000 m2 de passejos, pèrgoles, templets i fonts de gran bellesa, que ens transportarà a temps passats. Com que és un jardí renaixentista, els aspectes arquitectònics tenen una gran importància. Dinar opcional. Tastarem el corder amb panses.

Ens acompanyarà Victor Benlloch, botànic.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 7 de Maig de 2019