Estàs a: > > Exposició sobre l´obesitat a l´Institut López Piñero

Exposició sobre l´obesitat a l´Institut López Piñero

Exposició Obesitat

La mostra es completa amb dues taules redones, un cicle de cinema i un espectacle de dansa

L'exposició A través de l'espill. Lectures de l'obesitat: medicina, art i societat aborda l'obesitat des de la perspectiva històrico-mèdica, la seua imatge social i cultural, i la representació artística, tres implicacions temàtiques que es troben entrellaçades en tot l'espai expositiu, segons han explicat en la roda de premsa celebrada al Palau de Cerveró de la Universitat de València el vicerector de Cultura, Igualtat i Planificació de la Universitat de València, Antonio Ariño; el coordinador institucional del CSIC en la Comunitat Valenciana, José Pío, i Antonio Díaz Rojo, director de l'IHMC i un dels responsables del projecte.

La mostra compta amb la col·laboració de l'Institut Valencià de l'Audiovisual i la Cinematografia Ricardo Muñoz Suay (Generalitat Valenciana) i l'Agència Estatal de Seguretat Alimentària i Nutrició (Miniteri de Sanitat, Política Social i Igualtat) i està dividida en tres apartats.

Es pot visitar en la Sala d'exposicions del Palau de Cerveró (Plaça Cisneros, 4, València) de dilluns a divendres de 9 a 20 hores, els dissabtes de 10 a 14 hores, des d'aquest dilluns 12 de desembre i fins al pròxim 30 de març. A més, s'ofereix la possibilitat de concertar visites guiades (telèfon: 96 386 49 22), així com tallers didàctics (telèfon: 96 392 62 59).

Data d'actualització: 27 de Gener de 2012
Publicat en: Exposicions