Estàs a: > > El Patronad Sud-Nord dóna suport als actes de la Plataforma Pobreza Cero

El Patronad Sud-Nord dóna suport als actes de la Plataforma Pobreza Cero

Una setmana per reivindicar els Objetius del Mil·lenni

La Universitat de València i el Patronat Sud-Nord de la Fundació General de la Universitat de València mostren el seu suport als actes contra la pobresa que ha organitzat la Plataforma Pobreza Cero.

L'organització ha presentat la Setmana de mobilitzacions contra aquesta realitat que afecta milers de persones al món. Les activitats s'estan realitzant del 13 al 19 de'octubre, i l'objectiu és implicar la ciutadania a mobilitzar-se contra aquesta situació.

Entre les activitats organitzades, s'han muntat taules informatives i xarrades de presentació de la Campanya Pobreza Cero. Del 13 al 18  hi haurà taules en les Universitats de València, (Medicina, Psicologia i Tarongers) i a la Politècnica. També s'ha programat una Performance "sobre la pobreza" en el Campus dels Tarongers de la Universitat de València. A més, a més, hi haurà xarrades en centres educatius.

El dijous 16 a las 12:30 hores hi haurà una xarrada informativa, en la Sala de Juntes de la Casa del Alumne (U. Politécnica de Valencia). El divendres dia 17 des de les 17 a las 21:30 horas es realitzarà "RebelARTE contra la pobreza. Celebración del Día Internacional para la Erradicación de la Pobreza", en diverses propostes artístiques i activitats per a xiquets a la Plaça de la Verge.

El dissabte 18 d'octubre a las 18 hores s'ha organitzat una manifestació amb el lema "ACABAR CON AL POBREZA: JUNTOS PODEMOS" des de la Plaça Alfons El Magnànim (Parterre) fins la Plaça de la Verge de València.

Aquesta marxa també compta amb el suport de la Universitat de València i el Patronat Sud-Nord. Ja el divendres 24 d'octubre, a les 20.30 hores se celebrarà un concert Gospel amb el grup "GLORIA" a benefici de la Campaña Pobreza Cero (saló d'actes del Col·legi de Salesianos - Avda. Primado Reig, 2 - Entrades 3 euros. Venda anticipada Plataforma de Voluntariat i coordinadora d'ONGD.

Més informació: http://www.cvongd.org/

Data d'actualització: 23 d'Octubre de 2008