Estàs a: > > Comença la programació musical de la tardor

Comença la programació musical de la tardor

La programació cultural de la tardor de l'Aula de Música del Vicerectorat de Cultura de la Universitat de València, comença hui, dimarts 14, amb un concert de jazz, a les 19.30 hores, a la Sala de la Muralla, del Col·legi Major Rector Peset, a càrrec de Andrés Belmonte (flauta-jazz), Ramon Cardo, (saxo), Amadeu Adell, (contrabaix) i Juanjo Garcerá, (drums). L'entrada és lliure i limitada a la capacitat del recinte.

Demà començarà un altre cicle, la Música a la Capella de la Sapiència de La Nau, l'edifici històric de la Universitat de València. Tots els dimecres, a les 19.30, hores, a través d'aquesta iniciativa es dota de música setmanalment un dels espais patrimonials de la centenària universitat.

El Cor de dones VokalArs de la Universitat Carlos III de Madrid obrirà aquest cicle amb música francesa, anglesa i nòrdica del segle XIX i XX i música contemporània espanyola. Aquest cor de veus femenines es va fundar l'any 2004. Les seues integrants són dones amb una sòlida formació musical i experiència coral.

El públic podrà gaudir d'una àmplia representació dels diversos estils i vessants de la música. Es pot consultar tota la programació en el fitxer pdf. Tots els concerts compten en la col·laboració del Patronat d'Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 14 de Novembre de 2008