Estàs a: > > El club de viatges Fil per Randa rep el premi Jaume I del Camp del Túria a la Cultura i Normalització Lingüística

Fil per Randa

Amics i Antics Alumnes UV col.labora amb el club de viatges des de 2005.jpg

VIa. Edició dels Premis Jaume I del Camp de Túria
El proper dissabte 26 de novembre, a les 21 hores, tindrà lloc a Bètera la celebració de la sisena edició dels Premis Jaume I del Camp de Túria. Aquests guardons varen ser creats l'any 2006 amb la finalitat de reconèixer el treball d'alguna persona o entitat del Camp de Túria que, per unes raons o altres, han realitzat una tasca important en la defensa de la nostra cultura, que en definitiva és l'esperit que impulsa el funcionament dels Casals Jaume I.

Premi Jaume I Cultura i Normalització lingüística a Fil-per-randa.
Premi Jaume I Entitat Comarcal a l'Associació Cultural l'Aljama de Bètera
Premi Jaume I "Eugeni Pertegaz" enguany serà compartit. Aquest any s'homenatja a dos prohoms valencians de la llengua catalana Enric Valor i Vives i Manuel Sanchis Guarner, que com és sabut al 2011 se celebra el primer centenari del natalici d'ambdues personalitats.

L'acte de lliurament dels premis, vindrà precedit per un sopar. En acabar la gala, hi haurà un concert a càrrec del grup valencià La Douche.

Des d'Amics i Antics Alumnes UV volem donar la enhorabona a Fil-per-Randa!!!!

Data d'actualització: 21 de Novembre de 2011