Estàs a: > > L´Aula de Música acomiada els Concerts d´Hivern 2017 a La Nau

L´Aula de Música acomiada els Concerts d´Hivern 2017 a La Nau

Cartell dels Concerts Hivern 2017.

La programació d’hivern de l´Aula de Música finalitzà el passat 29 de març a la Universitat. Al llarg de tres mesos s´han celebrat 16 concerts a diversos espais com ara el Centre Cultural La Nau, el Col·legi Rector Peset i el Jardí Botànic. La Capella de la Sapiència va acollir la darrera actuació del cicle amb la participació d´un trio i un octet.

Han estat concerts de cambra que han intentat acostar la música tant a la comunitat universitària com a la societat en general. Per aquest motiu, l´entrada sempre ha estat lliure -limitada a la capacitat de la sala-.

Els programes d’aquests concerts han tractat de seguir una línia de suport a la música valenciana i recuperar compositors del nostre àmbit, però també les figures clau de la història de la música.

El passat 29 de març, la Capella de la Sapiència del Centre Cultural La Nau va acollir l´últim concert del cicle, que va anar a càrrec de Jordi Perales, Laura Pastor, Anna Payà i María Ferrando (violins), Jorge Castellar i Lucía Fernández (violes), i Irene Cervera i Laura González (violoncels). Els músics interpretaren obres de Medelssohn i Xostakóvitx, entre altres autors.

Programació completa

Data d'actualització: 30 de Març de 2017