Estàs a: > > L´Orquestra Filharmònica de la UV selecciona nous membres

L´Orquestra Filharmònica de la UV selecciona nous membres

Assaig OFUV

Les proves tindran lloc entre el 24 i el 28 d´octubre
L'Orquestra Filharmònica de la Universitat de València, que va celebrar l'any passat el quinzè aniversari, ha esdevingut una de les orquestres més rellevants en l'escena universitària espanyola. Cada any incorpora estudiants nous i dóna una formació de gran qualitat en interpretació orquestral als vuitanta joves alumnes que la integren.

En els quinze anys que té d'història han format part de l'Orquestra més de set-cents joves músics valencians. Actualment, molts d'ells ocupen places en orquestres professionals espanyoles i europees.

Les proves d'accés per a formar part de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat de València d'aquest curs tindran lloc entre el 24 i el 28 d'octubre. Els candidats no poden tenir més 23 anys i han de cursar com a mínim els darrers anys del grau professional de música. S'hi valorarà positivament el fet d'estar cursant estudis universitaris.

La preinscripció és totalment gratuïta i ha de fer-se abans del 14 d'octubre. L'Orquestra ofereix als seus membres ajudes econòmiques per a formació musical, formació pedagògica i musical, promoció de solistes i grups de cambra, la possibilitat d'una gira nacional o internacional i ofereix als estudiants de la Universitat de València crèdits de lliure opció (cinc crèdits per any). Per a més informació i inscripcions en l'Orquestra, vegeu la pàgina de xarxa www.uv.es/aam, del Patronat d'Activitats Musicals, de la Fundació General de la Universitat de València.

Data d'actualització: 5 d'Octubre de 2011