Estàs a: > > Alumni UV coneix la València marítima amb una ruta pel Grau

Alumni UV coneix la València marítima amb una ruta pel Grau

Un dels coberts del Grau de València.

El col·lectiu Alumni UV arranca l’any amb una ruta especial pel Grau valencià. L’objectiu d’aquesta passejada és conéixer la València marítima, cosa que els participants faran de la mà de Caminart. L’eixida serà dissabte 14 de gener, però cal inscriure-s’hi abans. El dia de convocatòria caldrà portar el carnet Alumni.

Amb aquesta ruta, Alumni UV i Caminart mostraran als visitants el ric patrimoni del Grau, el barri portuari de València. Visitaran espais com ara les Reials Drassanes, joia del gòtic civil on es construïen i es reparaven les embarcacions, o l’església de Santa Maria del Mar, el mercat del Grau, etcètera.

L’itinerari també inclou la visita al patrimoni industrial arquitectònic de la zona. Al port, es recorrerà els coberts de ferro i l’emblemàtic edifici del Rellotge. Finalment, s’arribarà a l’estació del Grau, un dels exemples més antics d’arquitectura ferroviària a Espanya.

Durant la ruta, que tindrà una duració de tres hores aproximadament, es farà ús de materials didàctics, així com de tabletes i codis QR que permetran compartir l’experiència a través de les xarxes socials amb l’etiqueta #Caminart.

Els participants partiran, a les 10:30 hores, de les Reials Drassanes a la plaça Juan Antonio Benlliure. El preu inclou un descompte del 10% per als membres del col·lectiu Alumni UV i el pagament caldrà fer-lo en mà el mateix dia de la visita, però cal inscriure-s’hi abans enviant un e-mail a caminart.vlc@gmail.com; telefonant als números 628 080 140 (Sara), 655 225 686 (Esteban) o 676 804 171 (César); o enviant un missatge privat per Facebook.

+Info: caminartvlc.wixsite.com/caminart

Documents adjunts: