Estàs a: > > Convocatòria 2016 de la Càtedra UNESCO per a projectes d’educació per al desenvolupament i de sensibilització per a la cooperació

Cartell de la Convocatòria UNESCO 2016.

La Càtedra UNESCO d’Estudis sobre el Desenvolupament ha destinat enguany 28.000 euros a la Convocatòria 2016, dirigida al PAS i el PDI de la Universitat de València, per a accions universitàries d’educació per al desenvolupament i de sensibilització per a la cooperació.

La dotació econòmica és aportada per la Universitat de València, mitjançant el Vicerectorat d’Internacionalització i Cooperació, i que gestiona la Fundació General de la Universitat, a través de l’Àrea de Cooperació.

L’objectiu d’aquesta convocatòria és donar suport a iniciatives formatives i de sensibilització en matèria de solidaritat i cooperació al desenvolupament humà sostenible a realitzar en la Universitat de València durant l’any 2017, que contribuïsquen a conscienciar, formar, transversalitzar, informar, divulgar i sensibilitzar a la comunitat universitària, la seua activitat acadèmica i el seu entorn social per a superar els desequilibris i injustícies que afecten als pobles més desfavorits del món.

Els projectes, individuals o col·lectius, tindran caràcter de jornades, cicles de conferències, campanyes de sensibilització, exposicions, congressos, accions formatives (sessions magistrals, mòduls de formació especialitzada, activitats no reglades en postgraus oficials, etcètera), creació de materials educatius i formatius (en suport editorial o audiovisual), accions de suport a la investigació, així com qualsevol altra acció que promoga el desenvolupament humà sostenible.

Les bases de la convocatòria es poden consultar i descarregar en http://www.fundaciouv.es/cooperacio/convounesco2016

La Càtedra UNESCO d’Estudis sobre el Desenvolupament de la Universitat de València va ser creada en 1994 mitjançant conveni de la Universitat amb UNESCO. La seua coordinació i gestió correspon per manament de la Universitat a l’Àrea de Cooperació de la Fundació General. L’objectiu de la Càtedra és, segons assenyala el conveni del 94, “promoure projectes coordinats d’investigació, docència, informació i documentació en tots els àmbits acadèmics. La Càtedra serà un instrument que afavorisca la col·laboració entre els departaments de la Universitat i els d’altres institucions, en particular, de les regions dels Estats Àrabs i d’Amèrica Llatina i el Carib”.

Més informació en:

I a través del compte de la Càtedra en Twitter:

Data d'actualització: 17 de Febrer de 2017