Estàs a: > > Alumni UV ofereix nous avantatges en col·laboració amb CaminArt, Turiart i Fil-per-Randa

Excursió Alumni UV a Vilafamés.

Alumni UV ha signat tres convenis marc de col·laboració amb les següents empreses de turisme cultural: CaminArt, Turiart i Fil-per-Randa Club de Viatges, pels quals els membres del col·lectiu es beneficiaran de nous avantatges en activitats culturals.

Fil-per-Randa Club de Viatges
Fil-per-Randa és una agència de viatges que es dedica a la difusió del patrimoni cultural, monumental i mediambiental. És un club que organitza nombrosos viatges, eixides i excursions, de les quals els membres del col·lectiu Alumni UV es poden beneficiar. Gràcies al conveni recentment signat, els Alumni obtindran una passejada gratuïta per cada cinc passejades o excursions proposades pel col·lectiu de la Universitat de València; i, a més, podran optar als Premis Rodamon, amb els quals Fil-per-Randa vol reconéixer la fidelitat dels més viatgers: els Alumni guanyadors gaudiran d’un viatge gratuït d’una nit més acompanyant.

Turiart València
Turiart València és una associació líder en turisme cultural, familiar i agricultural, que té per objecte difondre la riquesa patrimonial de la Comunitat Valenciana, amb una oferta d’activitats i serveis que combinen el turisme i l’oci. A més, Turiart dissenya, gestiona i realitza programes turisticoculturals per a tot el territori valencià.

Des d’ara, els membres del col·lectiu Alumni UV es beneficiaran del 10% de descompte sobre el preu total d’excursions i visites guiades organitzades per Turiart dins dels programes de rutes culturals, familiars i agroalimentàries proposades per l’oficina de la Universitat de València.

CaminArt
CaminArt, per la seua banda, es defineix com a cooperativa de treball associat, jove i innovadora, formada per guies habilitats, monitors socioculturals i educadors de museus amb formació acadèmica, i ofereix nous serveis alternatius turisticoculturals i visites guiades amb la finalitat de difondre i dinamitzar el patrimoni artístic i cultural de la ciutat de València.

Una part de la seua innovació passa per l’ús de les xarxes socials, de material didàctic i de les noves tecnologies en les activitats que organitza. Amb aquesta iniciativa, CaminArt pretén que el visitant aprenga i es divertisca al mateix temps.

Els Alumni també poden gaudir d’avantatges si contracten els serveis de CaminArt com ara el 10% de descompte sobre el preu total d’excursions i visites guiades escollides per l’organització d’Alumni UV.

En tots tres casos, és molt important que els membres del col·lectiu de la Universitat de València presenten els seus carnets Alumni abans del començament de cada eixida.

+Info:

Per a obtindre més informació detallada sobre els avantatges i els descomptes que ofereix Alumni UV, accediu a aquest enllaç: http://links.uv.es/1QVkacK

Data d'actualització: 29 de Desembre de 2016