Estàs a: > > El Grup de Teatre de la Universitat de València i el professor Manuel Cuadrado, premiats a la gala AVETID

El grup de premiats per AVETID.

ASSAIG, Grup de Teatre de la Universitat de València i el professor Manuel Cuadrado han estat distingits, en l’acte de lliurament de premis que organitza l’Associació d’Empreses d’Arts Escèniques del País Valencià (AVETID), el passat 28 de novembre. L´acte va tindre lloc al Centre del Carme.

A través d’aquests premis, AVETID, que en aquesta edició han comptat amb la col·laboració del Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana, reivindica la importància de les arts escèniques com a eina de comunicació i de motor de canvi i en ells es distingeix tant actituds com a trajectòries professionals.

Entre els premiats en aquesta edició destaquen dos guardons per a la Universitat de València. A ASSAIG, Grup de Teatre de la Universitat de València, dirigit per Pep Sanchis. El Grup de Teatre de la Universitat va nàixer amb l’objectiu de fer teatre en valencià i durant els seus 25 anys de formació, recerca i promoció de les arts escèniques més de 1.000 alumnes han passat pels seus tallers o han format part dels més de 30 espectacles, alguns d’ells reconeguts amb diferents premis. A més, ASSAIG ha esdevingut una plataforma de la professionalització de molts intèrprets i companyies actuals valencianes.

Manuel Cuadrado, professor del Departament de Comercialització i Recerca de Mercats de la Universitat de València, ha sigut distingit amb el Premi Estimat que lliura AVETID. Aquest guardó es lliura a aquella persona o institució que més destaca per la seua estima desinteressada cap al món del teatre i el circ valencià.

Data d'actualització: 20 de Desembre de 2016