Estàs a: > > Alumni UV s’endinsa al març en els camins negres de València

Alumni UV s’endinsa al març en els camins negres de València

Porta dels Apòstols de la Seu.

Alumni UV reprén al març l´exòtica activitat ´Camins Negres. Descobrint la part macabra de València’, programada el passat desembre però que no es pogué dur a terme per l´oratge. Ara, el col·lectiu de la Universitat torna a col·laborar amb CaminArt per tal de conéixer, el pròxim dia 11, aquella ruta, ignorada per la majoria de la gent, que combina sexe, violència i sang.

És una ruta nocturna organitzada només per a adults. Es visitarà l’antic barri roig, on s’hi trobava el bordell més gran d’Europa: ‘La pobla de les fembres pecadrius’, o el primer manicomi de la història de la ciutat.

El recorregut, que té una duració de dues hores i un quart, començarà a la porta de la Biblioteca Municipal (Hospital 13, València), a les 19 hores, i finalitzarà al carrer Museu, antiga Pobla de les Fembres Pecadrius.

La inscripció, que ja està oberta, s’ha de realitzar enviant un e-mail a caminart.vlc@gmail.com o a través dels telèfons 628 080 140 (Sara), 655 256 686 (Esteban) o 676 804 171 (César). També, amb un missatge privat per Facebook.

L’activitat té un preu de 9 euros i caldrà fer el pagament en mà el mateix dia de la visita, la qual inclou, a més, materials didàctics que s’utilitzaran durant la ruta, l’ús de tablets i codis QR, i de xarxes socials (Pinterest i Instagram) amb l’etiqueta #CaminsNegres.

És molt important portar sempre el carnet Alumni UV per a accedir al descompte.

+Info:

Documents adjunts: