Estàs a: > > El CIG, l’Ajuntament de Gandia i centres educatius establiran noves línies de col·laboració

Reunió entre el Centre de Gandia, Ajuntament i centres educatius.

El director del Centre Internacional de Gandia (CIG), J. Emili Aura, va mantindre una reunió el passat novembre amb representants d’alguns dels centres educatius de la ciutat i la regidora de Polítiques Educatives i Joventut de l’Ajuntament de Gandia, Laura Morant, per a establir noves línies de col·laboració.

La trobada va servir com a primera presa de contacte per a posar en comú projectes i iniciatives de col·laboració entre els centres i el CIG de la Universitat de València. “Volem establir una relació fluida i constant amb els centres educatius del nostre entorn per a organitzar activitats i formació de manera conjunta que siga de l’interés dels nostres joves”, va afirmar Aura.

Acostar la Universitat de València als centres i als alumnes, la formació dels pares i les mares, i afavorir canals de comunicació són alguns dels temes que centraren l’atenció d’aquest encontre.

Per part dels col·legis i instituts, acudiren a la reunió representants de l’IES Tirant lo Blanc, IES Veles e Vents, IES Ausiàs March, Col·legi Escolapias (en representació dels centres concertats) i Col·legi Botànic Cavanilles (en representació dels centres públics).

Data d'actualització: 16 de Gener de 2017