Estàs a: > > L´OPAL amplia l´abast del seu Sistema de Gestió de Qualitat, certificat segons la norma ISO 9001:2000

L´OPAL amplia l´abast del seu Sistema de Gestió de Qualitat, certificat segons la norma ISO 9001:2000

L'Observatori d'Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL) de la Universitat de València ha ampliat el seu sistema de gestió de qualitat en incorporar-li el servei de difusió d'ofertes d'ocupació Aquest servei consisteix en la publicació d'ofertes d'ocupació a través de la pàgina web i el seu enviament per correu electrònic als usuaris registrats en l'àrea d'Ocupació.

L'OPAL va obtindre el 2006, el certificat de qualitat segons la norma ISO 9001:2000 per l'empresa SGS ICS Iberica, SA. Des d'aleshores, l'avaluació dels usuaris sobre la qualitat dels serveis oferts pels departaments de Recepció i d'Assessorament Laboral de l'OPAL ha estat molt alta. En concret, l'últim any va assolir una puntuació mitjana de 4,61 i 4,68, respectivament (en una escala d'1 Molt dolenta a 5 Molt bona).

En la seua aposta per la millora contínua, l'OPAL ha mantingut la seua certificació en qualitat, i des del juliol del 2008 ha estés l'abast del seu sistema de gestió de qualitat al servei de difusió d'ofertes d'ocupació.

http://www.fundaciouv.es/opal/

 

Data d'actualització: 7 d'Octubre de 2008

Aquesta web utilitza cookies amb una finalitat estadística i per a facilitar la seua navegació Més informació

Aceptar / Acceptar