Estàs a: > > Beques Luisa Cardona per a estudiants de països en vies de desenvolupament

Beques Luisa Cardona per a estudiants de països en vies de desenvolupament

Luisa Cardona

La Universitat de València dóna el seu nom a la convocatòria com a agraïment a la tasca de la nostra companya Luisa Cardona

El Vicerectorat de Relacions Internacionals i Cooperació ha convocat les Beques Luisa Cardona, d'exempció de taxes acadèmiques d'estudis oficials de grau, llicenciatura, diplomatura o màster per al curs acadèmic 2011/2012. Estan destinades a estudiants procedents de països en vies de desenvolupament i dotades amb un import de 235.000 euros. El termini per a sol·licitar-les finalitza el 14 d'octubre (títols de grau, modalitat 1) i el 30 de novembre (títols de màster, modalitat 2).

La convocatòria d'enguany presenta la novetat d'incloure les dues modalitats grau i màster, que fins ara constituïen dues convocatòries diferents (Beques Patronat Sud-Nord i Ajudes per a l'Exempció de Taxes de Màster). Ambdues passen a ser gestionades íntegrament pel Vicerectorat de Relacions Internacionals i Cooperació. Els fons provenen de l'assignació replegada en els pressupostos de la Universitat i de la partida acordada per la Comissió 0,7% per a aquest fi.

Aquestes beques reben el seu nom com a agraïment a la tasca de Luisa Cardona Sahuquillo, tècnic de cooperación de la Fundació General i professora associada de la Universitat, morta sobtadament en març de 2011. La resolució de les beques és de data 5 de setembre de 2011 i el dia 6 de setembre s'ha fet pública en la web del Servei de Relacions Institucionals.

La Universitat de València dóna el seu nom a la convocatòria com a agraïment a la tasca de Luisa Cardona i en homenatge extensiu a tots els membres de la comunitat universitària que -com ella- han fet i fan de la cooperació al desenvolupament no solament un treball sinó una forma de vida.

Es poden trobar les bases de la convocatòria, així com el formulari de sol·licitud, en l'adreça web del Servei de Relacions Internacionals i Cooperació: http://www.uv.es/relint/cast/index.htm

Data d'actualització: 27 d'Octubre de 2011