Estàs a: > > Cursos musicals de tardor

Cursos musicals de tardor

Cursos PAM tardor

El Patronat d’Activitats Musicals de la Fundació General de la UV ja ha obert la matrícula per als cursos musicals de tardor.jpg

En la convocatòria s'ofereixen un total de sis cursos. L'oferta d'aquest segon semestre de 2011 inclou cursos consolidats al llarg del temps, que són assequibles per a qualsevol persona interessada en la música, com ara el curs Òpera oberta: el Liceu a la Universitat, que celebra enguany la desena edició.

L'objectiu d'aquest curs és fomentar l'afició del gènere operístic i s'aconsegueix amb la retransmissió en directe d'algunes de les òperes programades al Liceu de Barcelona, un dels teatres més importants del món. Al llarg d'una dècada, aquest curs del PAM ha contribuït a difondre l'interès per la música -en concret, per l'opera-, a més de 700 persones.

Un altre curs orientat a promoure el deler per la música és el curs Introducció a la música de cambra, mitjançat el qual l'alumnat assisteix a un cicle de concerts de música de cambra de la Societat Filharmònica de València.

Però a més d'aquest cursos idonis per a qualsevol persona aficionada a escoltar música, n'hi ha d'altres, de més específics, per a intèrprets i gestors musicals orientats a millorar la seua inserció professional en el món de la música. És el cas del curs d'interpretació amb instruments de corda i d'altres tres novetats en la programació: un curs de màrqueting, management i autogestió musical, un curs d'interpretació barroca i clàssica, i un curs de direcció coral per a corals infantils.

La matrícula dels cursos està oberta per al públic en general i hi ha un preu especial per a la comunitat universitària (PDI, PAS i alumnes). El curs d'interpretació amb instruments de corda obri la programació el pròxim dia 15 de setembre, i al llarg dels pròxims mesos es desenvoluparà la resta.

La preinscripció als cursos es pot fer personalment al Patronat d'Activitats Musicals, situat a la quarta planta la Fundació General de la Universitat de València (c/ Amadeu de Savoia), de 9 a 14 h, de dilluns a divendres. També per telèfon (963983196), per fax (963983885) o mitjançant correu electrònic: pam@uv.es al Patronat.

Data d'actualització: 19 d'Octubre de 2011
Publicat en: Música, Formació, AMICS