Estàs a: > > Jesús Martínez Guerricabeitia guardonat amb la medalla del Consell Valencià de Cultura

Santiago Grisolía ha entregat la medalla de plata a la família de Jesús Martínez Guerricabeitia, per la contribució de l'empresari en la difusió del patrimoni artístic valencià.

Per a Grisolía, Guerricabeitia "és un exemple de com gestionar un fons artístic, de com mantindre-ho viu i productiu, gràcies a les seues exposicions i una bienal a la qual augurem una llarga vida".
Per la seua banda, el rector de la Universitat de València, Francisco Tomás, ha afirmat que Guerricabeitia "ha fet que l'art contemporani compromés puga ser conegut per les noves generacions"
Guerricabeitia ha adquirit al llarg de la seua trajectòria professional una important col·lecció d'obres d'art contemporani.

En la dècada dels 80, va crear la Biennal d'Art, que porta el seu nom i posteriorment, va donar origen al patronat per iniciativa de la Fundació General de la Universitat de València. Entre els assistents, ha destacat la presència de la directora general de Patrimoni, Paz Olmos i el director del Muvim, Román de la Calle.

Data d'actualització: 23 d'Octubre de 2008