Estàs a: > > València coenta contrataca

València coenta contrataca

Valencia coenta

Serà el 10 de setembre. Activitat subvencionada per Amics
Sí, ho heu llegit bé. El "kitsch", conegut en valencià amb l'adjectiu coent i en castellà amb l'apel•latiu d'hortera, apareix davant els nostres atònits ulls per qualsevol racó del món: d'Austràlia a Egipte, de Londres a Santo Domingo. Podem admirar la quantitat de coentorades que la ment humana és capaç de produir i difondre. I com que els valencians no en som cap excepció, ja va sent hora de donar una ullada detinguda a la nostra ciutat.

Concentració a les 22.00 h a la plaça dels Furs de València (torres dels Serrans). Des d'ací encetarem un itinerari que ara no podem descriure. Ens acompanyarà Raffaello Compagni, oratore piacevole. Tindrem cava i pastetes.

Preu: 8 euros (als cinc primers que s'hi apunten) / 13 euros (la resta)

Inscripció: De l'1 al 4 de setembre.
Places disponibles: 15.

Les inscripcions es poden fer en el web d’Amics o per telèfon: 96 353 10 70. Les inscripcions són efectives quan arriba el comprovant de pagament a les oficines d’Amics. Consulteu les condicions generals a la zona privada. Esperem les vostres fotos en amics@uv.es per penjar-les en la web.

Data d'actualització: 6 de Setembre de 2011
Publicat en: AMICS