Estàs a: > > L’OPAL supera amb èxit una auditoria del seu sistema de gestió de qualitat

L’OPAL supera amb èxit una auditoria del seu sistema de gestió de qualitat

Qualitat

Qualitat

El passat dia 12 de juliol l'OPAL va ser objecte d'una auditoria de seguiment per part de l'empresa SGS ICS Ibérica, SA. Les anàlisis realitzades no van revelar cap disconformitat amb els processos d'actuació establerts, per la qual cosa el resultat de l'auditoria va ser el manteniment del certificat del sistema de gestió de qualitat de l'OPAL segons la norma ISO 9001:2008 per a les activitats següents: estudis d'inserció professional, servei de promoció i difusió d'activitats formatives, servei de difusió d'ofertes d'ocupació, servei de difusió de notícies i butlletins i servei d'assessorament laboral als estudiants i titulats de la Universitat de València.

La preocupació per la millora contínua i per la qualitat és un dels valors de l'OPAL i es reflecteix en els serveis que l'OPAL ofereix als usuaris. De fet, des de 2006, any en què es va obtenir el primer certificat de qualitat, les avaluacions dels usuaris de l'OPAL sobre la qualitat dels serveis de recepció i assessorament laboral han estat sempre molt altes. Així, l'any 2010, en el servei d'assessorament laboral es van realitzar un total de 2209 entrevistes personals. L'avaluació de la qualitat d'aquest servei per part dels usuaris va oferir una puntuació mitjana de 4,71 en una escala que oscil•la entre 1 (molt dolenta) fins al 5 (molt bona). Així mateix, la puntuació mitjana obtinguda en la mateixa escala pel servei de recepció va ser de 4,60.

Data d'actualització: 29 de Juliol de 2011

Aquesta web utilitza cookies amb una finalitat estadística i per a facilitar la seua navegació Més informació

Aceptar / Acceptar