Estàs a: > > El Patronat d’Activitats Musicals obri la matrícula de cursos musicals de tardor

El Patronat d'Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València (PAM) obri la matrícula per als de cursos musicals de tardor.

En la convocatòria, se n'ofereixen un total de sis. N'hi que introdueixen a la música, per als quals no cal tenir més coneixements musicals que els propis de qualsevol afeccionat a escoltar música, com els cursos d'òpera oberta: el Liceu a la Universitat VII, Introducció a la música de cambra del segle XIX i La funció social de la música al llarg del temps. N'hi ha també de més especialitzats adreçats al perfeccionament musical, en interpretació, direcció i cant: Curs per a millorar el rendiment físic en la interpretació musical, Curs vocal Bach i Curs d'interpretació i direcció musical per a cantants i directors d'orquestra: l'oratori barroc.

Els cursos, als quals es pot matricular el públic en general, tenen un preu especial per a la comunitat universitària (PDI, PAS i alumnes) i el col·lectiu d'Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València. A més, aquests cursos es poden convalidar per 2 o 3 crèdits de lliure elecció.

La preinscripció als cursos es pot fer personalment al Patronat d'Activitats Musicals, situat a la segona planta de La Nau, l'edifici històric de la Universitat de València, per telèfon (963983196), de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres, per fax (963983885) o mitjançant correu electrònic: pam@uv.es al Patronat.

Data d'actualització: 21 de Desembre de 2012
Publicat en: Música, Formació, Principal