Estàs a: > > Art Gràfic a la col.lecció Martínez Guerricabeitia

Art Gràfic a la col.lecció Martínez Guerricabeitia

Invitacio Art Grafic

Podràs visitar-la del 14 de juliol al 31 d´agost

La col•lecció completa constitueix un important fons d'art contemporani format per 483 obres, 190 originals i 293 gràfiques (serigrafies, gravats i litografies), d'un total de 207 artistes. Es tracta d'una col•lecció de clara vocació social i posicionament polític a través del focus decisiu del realisme crític espanyol. Amb això, la Universitat de València esdevé un dels centres acadèmics públics posseïdors dels fons d'art més importants del segle XX del territori espanyol.

La gestió de la col•lecció està a càrrec del Patronat Martínez Guerricabeitia de la Fundació General de la Universitat de Valencia, que disposa d'una sala permanent d'exposició a la Universitat de València, on es du a terme una activitat expositiva sempre vinculada a la col•lecció, bé pels autors que hi són presents, pels temes relacionats amb el seu esperit o per la revisió d'aspectes particulars. Les línies de programació, fixades pel Patronat, s'han concreta, fins al moment, en 34 mostres amb 21 catàlegs editats, tallers didàctics i activitats associades.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 13 de Juliol de 2011