Estàs a: > > Excursió al Parc Natural de Chera i les Coves del Morrón

Excursió al Parc Natural de Chera i les Coves del Morrón

Vista de Sot de Chera i a la seua dreta, el Morrón. Foto: www.wikiloc.com

El col·lectiu Alumni UV, a través del Club de Viatges Fil-per-Randa, ofereix aquest mes als socis amants de la naturalesa una eixida al Parc Natural de Chera per a visitar les famoses Coves del Morrón. L’excursió serà el dia 20 i el termini per a inscriure-s’hi roman obert. Les Coves del Morrón són una important fita geològica de la zona.

El Parc Natural de Chera es troba situat a l’interior d’una enorme fossa tectònica envoltada de pics amb un relleu abrupte i muntanyós. El paisatge presenta una abundant vegetació de pins, ginebres, romer i espart, així com fonts naturals i cascades.

L’eixida es farà des de Nuevo Centro a les 8 hores i des de Llíria a les 8:30 hores. L’excursió, guiada per l’historiador Joan Grifoll, consistirà en la realització d’una ruta verda de tres hores i dificultat baixa, amb un recorregut d’uns huit quilòmetres.

Es visitaran les Coves del Morrón per l’antiga senda del paratge del Ramal i el sinclinal, molt important des del punt de vista geològic per sorgir del plegament quasi perfecte de dues forces rocoses. Per la vesprada, els visitants s’acostaran al poble per a visitar el nucli antic.

El preu del viatge és de 28 euros, i inclou tiquet i bus. El dinar és opcional i té un preu de 15 euros.

Cal inscriure-s’hi a través del web del club organitzador: www.fil-per-randa.com

Documents adjunts:
Data d'actualització: 10 de Novembre de 2016