Estàs a: > > La Universitat de València, premi Solidaritat de la Fundació Asindown

La Universitat de València, premi Solidaritat de la Fundació Asindown

Premi Asindown

La Fundació Asindown ha concedit el Premi Solidaritat 2011 a la Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat de la Universitat de València. El guardó es va lliurar divendres 24 de juny durant el sopar de Sant Joan, ha estat concedit pel suport i la participació de la Unitat en les diferents iniciatives impulsades per Asindown.

El compromís de la Universitat de València s'ha consolidat amb la signatura d'un conveni per a la integració laboral de persones amb Síndrome de Down, que s'ha traduït en la contractació de quatre joves amb SD en diferents departaments de la institució acadèmica.

La celebració d'aquesta VII Edició dels Premis Solidaris de la Fundació Asindown es desenvoluparà en l'hotel Sorolla Palace de València, hui divendres a partir de les 21 hores. Com ha vingut succeint des que començaren a lliurar-se aquests guardons en 2005, l'objecte dels Premis és reconéixer a aquelles persones i institucions que destaquen pel seu compromís social amb les persones amb Síndrome de Down. En l'edició de 2010 van ser premiats Carrefour Espanya, i el Real Club de Golf de Manises.

Finalitzat el sopar, es projectarà el videoclip ‘Déjanos entrar', un treball realitzat pel grup d'Auto Gestors d'Asindown, i que va ser premiat pel Ministeri de Sanitat, Política Social i Igualtat en el concurs ‘Sal a Escena 2010'.

ASINDOWN és abans de res una forta veu davant les institucions públiques i privades, i des d'accions concretes intenta conscienciar la societat de la responsabilitat de tots, en la millora de la qualitat de vida de les persones amb SD. Atenent al marc constitucional persegueixen un compromís real dels responsables polítics a desenvolupar estratègies i projectes que atenguen a la dignitat de les persones amb discapacitat, i entenga que els drets reconeguts han de ser una realitat.

Data d'actualització: 25 de Juliol de 2011
Publicat en: Integració