Estàs a: > > El festival Serenates oferirà onze concerts gratuïts al claustre de la Universitat

Serenates 2011

Consulta el programa adjunt

A partir del 24 de juny, i fins al 4 de juliol de 2011, el claustre de la Universitat, situat a La Nau, l'edifici històric, acull una nova edició del festival musical Serenates, organitzat per la Universitat de València i la seua Fundació General, en col•laboració amb l'Institut Valencià de la Música (IVM) i el Palau de la Música de València. Una de les novetats de l'edició d'enguany és que una nova institució, en concret el Palau de la Música de València, s'ha sumat al festival, organitzat conjuntament des de fa anys per la Universitat i l'IVM.

En aquesta edició, el claustre de la Universitat de València acull un total d'onze concerts (més que l'any passat, en què se'n van oferir vuit) i presenta una programació molt variada, ja que s'hi interpretaran diversos estils musicals, des del Renaixement fins a l'estrena contemporània, o el tango.

També és variat el tipus d'agrupacions musicals que hi intervindran, però sempre amb un referent comú: totes són valencianes. Un total de 348 músics (139 dones i 209 homes) pujaran a l'escenari durant els onze dies de duració del festival. Tots els concerts començaran a les 22.30 hores i l'entrada serà gratuïta, amb invitació, que es podrà retirar una hora abans de l'inici de cada concert.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 25 de Juny de 2012