Estàs a: > > El festival Serenates ofereix onze concerts al claustre de la Universitat

El festival Serenates ofereix onze concerts al claustre de la Universitat

Serenates 2011

Se celebrarà del 24 de juny al 4 de juliol

Un any més torna la música al claustre de la Universitat de València, al Centre Cultural La Nau de la Universitat. Des que fa més de tres dècades sorgira el festival Serenates, organitzat conjuntament per la Universitat de Valencia i l'Institut Valencià de la Música (IVM), el públic valencià pot gaudir cada any de concerts gratuïts de diferents gèneres: música contemporània, coral, jazz, folk i música antiga, al claustre universitari.

A més de ser una suggerent opció per al públic, aquest festival constitueix una plataforma perquè formacions valencianes estrenen les seues obres, difonguen peces d'arxius musicals inèdits o fins i tot debuten a l'escenari. Com a novetat, enguany aquesta edició compta amb la col·laboració del Palau de la Música.

Tots els concerts se celebren a les 22.30 hores i les entrades gratuïtes s'adquireixen des d'una hora abans a la consergeria de La Nau (c/ de la Universitat, 2).

Documents adjunts:
Data d'actualització: 21 de Desembre de 2012