Estàs a: > > La Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat ha obtingut la renovació de la Certificació del seu Sistema de Gestió de Qualitat

UPD

Aquest servei desenvolupa programes per afavorir la inclusió de les persones discapacitades a la Universitat
La Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat (UPD) va superar de forma satisfactòria l'auditoria externa de Qualitat el passat 20 de maig. L'auditor cap del SGS ICS IBÉRICA S.A., Juan Manuel Arnandis, va donar personalment l'enhorabona a la responsable del Servei, M. Celeste Asensi Borràs i a tot l'equip de la UPD (format per nou persones) pel bon funcionament del servei. Amb aquesta auditoria superada, la UPD, que té la Certificació de Qualitat des de l´any 2005, va a aconseguir la renovació del Certificat fins l'any 2014.

La UPD és un servei d'atenció i assessorament a tota la comunitat universitària (estudiantat, PDI, PAS) en matèria de discapacitat, que està gestionat per la Fundació General de la Universitat de València. Té com a missió oferir suport per a facilitar la integració de les persones amb discapacitat de la Universitat de València, mitjançant el desenvolupament de programes específics que afavorisquen la seua inclusió a l'àmbit universitari, vetllant pel principi d'igualtat d'oportunitats i la no-discriminació.

Durant l'any 2004, a la UPD es van establir els fonaments de la gestió de qualitat del servei. Es va formar el personal, es van estructurar els diferents programes i processos necessaris, i es va nomenar un comitè de qualitat i un responsable de qualitat, que es reuneix periòdicament cada tres mesos. A juliol de 2005 es va rebre el certificat ISO 9001:2000 per al Sistema de Gestió de Qualitat implantat en el servei i, pel juliol de 2006, es va participar en el projecte d'investigació «Implantació de sistemes de gestió de qualitat segons el model ISO 9001:2000 en el context universitari», que concedeix la Fundació Valenciana de Qualitat per a la realització d'estudis relacionats amb la gestió de la qualitat.

En 2008 es va fer la primera renovació del certificat i des d'eixa data s'han superat totes les auditories anuals.

Data d'actualització: 25 de Juliol de 2011
Publicat en: Integració