Estàs a: > > Es restauren 60 obres de la col·lecció Martínez Guerricabeitia gràcies a l’Obra Social de CatalunyaCaixa

Gràcies a la signatura d’un conveni entre la Fundació General de la Universitat de València i l’Obra Social de CatalunyaCaixa, s’han restaurat obres pictòriques i ara un llibre recopila algunes de les intervencions.

El dimarts dia 10 de maig a les 11 h. tindrà lloc a l'Aula Magna de la Universitat (C/ Universitat, 2) la presentació del llibre titulat La conservació d'art contemporani. Casos d'estudi a partir de la Col·lecció Martínez Guerricabeitia de la Universitat de València. Hi intervendran el Vicerector de Cultura, Igualtat i Planificació de la Universitat de València, Antoni Ariño Villarroya, el director de Planificació Comercial de CatalunyaCaixa, Miguel Ángel Ríos Mut i la Directora Gerent de l'Institut Valencià de Conservació i Restauració, Carmen Pérez García.

Data d'actualització: 10 de Maig de 2011