L’Escola Coral La Nau celebra la primavera amb un concert al Rectorat
Estás en: > > L’Escola Coral La Nau celebra la primavera amb un concert al Rectorat

L’Escola Coral La Nau celebra la primavera amb un concert al Rectorat

Escola coral

L’Escola Coral La Nau de la Universitat de València oferirà el Concert de Primavera, el pròxim dilluns dia 18, a les 19 hores, a l’edifici del Rectorat. Aquesta formació de xiquets i xiquetes presentarà en aquest concert d’entrada lliure cançons populars relacionades amb la temàtica de la natura.

L’Escola Coral La Nau, dirigida per Mònica Perales i Massana, es va fundar l’octubre de 2002 amb la finalitat d’introduir la formació musical infantil en el si de la Universitat de València, tot utilitzant la cançó com a element bàsic per a un bon ensenyament musical. Actualment formen part de l’Escola 75 infants agrupats per edats en tres cors: Mestral (de 4 a 6 anys), Garbí (de 6 a 8 anys) i Tramuntana (a partir de 10 anys).

La vesprada del pròxim dilluns cada cor oferirà una sèrie de cançons, per acabar el recital amb un tema de cant comú, tots a una. L’Escola Coral La Nau estarà acompanyada al piano per Adrià Gràcia.

L’Escola Coral La Nau està gestionada pel Patronat d’Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València. Els assaigs dels participants es fan al llarg del curs acadèmic al Col·legi Major Rector Peset.

Documentos adjuntos:
Fecha de actualización: 21 de Diciembre de 2012