Estàs a: > > El cicle Música a la Capella clou els Concerts de Tardor 2016

El cicle Música a la Capella clou els Concerts de Tardor 2016

Imatge dels Concerts de Tardor 2016.

Un total de 13 concerts ha conformat la programació musical de tardor de la Universitat de València, organitzada per l’Aula de Música, amb el suport de la Fundació General. L´últim concert se celebrà el passat 14 de desembre a la Capella de la Sapiència del Centre Cultural La Nau, el qual va anar a càrrec de la soprano Marta Matheu, que va cantar peces de Granados i Serra acompanyada per Albert Guinovart al piano.

Els Concerts de Tardor són concerts de cambra que, seguint una línia de suport a la música valenciana amb una presència majoritària d’intèrprets valencians i obres dels compositors valencians més destacats, pretenen promoure la música clàssica tant entre el públic universitari com entre tota la societat valenciana.

Els concerts, sempre d´entrada lliure, han començat a les 19:30 hores i s´han celebrat a diferents espais de la Universitat: la Capella de la Sapiència del Centre Cultural La Nau, l’Auditori Joan Plaça del Jardí Botànic de la Universitat de València i la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset.

El cicle d’aquesta tardor ha inclòs col·laboracions amb l’Àrea d’Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València, la Unitat d’Igualtat, l’Aula d’Història i Memòria Democràtica, i CulturArts Música de la Generalitat Valenciana.

El programa ha incorporat així la taula redona ‘València, capital de la República: la música del “grup dels joves”’, que se celebrà el passat 19 d´octubre a La Nau; i el concert que acompanyà la inauguració de l’exposició ‘Tot està per fer. València, capital de la II República 1936-1937’, el passat 7 de novembre.

El passat 14 de desembre es va cloure el cicle amb Música a la Capella. El concert, que va tindre lloc a la Capella de la Sapiència del Centre Cultural La Nau de la Universitat, anà a càrrec de Marta Matheu (soprano) i Albert Guinovart (piano), que interpretaren obres de Granados, Serra i Guinovart, entre altres autors.

Programa complet

Data d'actualització: 20 de Desembre de 2016