Estàs a: > > Amics i Antics Alumnes regala bandoleres de comerç just als nous membres

Amics i Antics Alumnes regala bandoleres de comerç just als nous membres

logoAMICS

Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València regala unes bandoleres fabricades de cotó certificat procedent del comerç just i l'agricultura ecològica a totes aquelles persones que passen a formar part d'aquest col·lectiu.

La Tenda de la Universitat de València va promoure aquesta campanya de "Consum responsable per un món millor" a la qual es van sumar diversos serveis universitaris. En total es van fabricar 15.000 bosses fabricades a l'Índia sota criteris de comerç just.
Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València, sensible amb aquesta realitat, se suma a la campanya i ara, fins exhaurir existències, regala aquestes bosses als nous membres.

Coneixes el programa d'Amics i Antics Alumnes?

Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València és molt més que un col·lectiu. Acosta els socis a la Universitat i els ofereix un gran nombre d'avantatges i descomptes. El soci d'Amics és un membre més de la comunitat universitària i pot accedir a serveis que utilitzava quan era estudiant. Si mai no havies estudiat a la Universitat, aquesta és la fórmula per a ser consiat membre de la comunitat universitària. Tindràs accés a les biblioteques universitàries, a l'OPAL, al Servei d'Educació Física i Esports, als cursos del Servei de Política Lingüística i descomptes als cursos de la Fundació General de la Universitat. Aquests són alguns dels avantatges de què gaudeixen més de mil cinc-centes persones que integren el col•lectiu en l'actualitat.
A més, en els últims anys s'hi han incorporat empreses que ofereixen preus preferents als socis. Descomptes en hotels, cases rurals, balnearis, llibreries, bancs, hospitals o centres d'oci i temps lliure per al soci i la seua família. Més de cinquanta serveis al seu abast i a millors preus per ser d'Amics.
Amics i Antics Alumnes està en procés de canvis en la web. Recentment s'hi ha creat una zona privada que permet als socis i sòcies actualitzar les seues dades, apuntar-se a les activitats que s'organitzen mensualment, consultar l'estat de pagament de les quotes i accedir als números de col·lectiu per aconseguir més descomptes.

Més informació i inscripcions: www.uv.es/amics

Data d'actualització: 14 d'Abril de 2011
Publicat en: Oci i temps lliure