Estàs a: > > El Patronat Sud-Nord convoca el programa d´ajudes a tases

El Patronat Sud-Nord convoca el programa d´ajudes a tases

L´objectiu: atorgar ajuts als estudiants de països no comunitaris
El Vicerectorat de Relacions Internacionals i de Cooperació, a través del Patronat Sud-Nord de la Fundació General de la Universitat de València, ha obert la convocatòria del Programa d'Ajuda a Taxes. L'objectiu d'aquest programa és atorgar ajuts a l'estudi per a alumnat procedent dels països no comunitaris que figuren en la llista de països de la pàgina web http://www.fundaciouv.es/cooperacion, per a la realització d'estudis oficials a centres propis de la Universitat de València durant el curs 2008-2009.

Aquestes beques estan dirigides a estudiants de diplomatures, llicenciatures, enginyeries, màsters oficials i programes de doctorat (només fase de docència i DEA), amb nacionalitat dels països que figuren en la llista de països, matriculats als centres propis de la Universitat de València, que acrediten documentalment estar domiciliats a la Comunitat Valenciana durant el curs acadèmic 2008-2009.

Per po accedir-hi, cal estar matriculat durant aquest curs als centres propis de la Universitat de València, pertànyer a algun dels països objecte d'aquesta convocatòria, estar empadronat a la Comunitat Valenciana, presentar la documentació sol·licitada i disposar d'una adreça de correu electrònic.

El termini de presentació de sol·licituds és exclusivament

Data d'actualització: 26 de Setembre de 2008