Estàs a: > > Es mor la nostra companya Luisa Cardona

Es mor la nostra companya Luisa Cardona

Luisa Cardona

Dimecres 16, des de les 10 hores, es trobarà en el Tanatori Municipal de València. La incineració serà a les 13 hores al Cementiri Municipal.jpg

La Tècnica Superior de Gestió del Patronat Sud-Nord, Luisa Cardona, ens va deixar el passat dilluns 14 de març, als 51 anys, de manera inesperada.

Luisa Cardona va ser una de les primeres treballadores contractades per la Fundació General de la Universitat de València, a on desenvolupava la seua tasca diària al Patronat Sud-Nord, dedicat a afavorir els processos d'educació, sensibilització i solidaritat entre el Nord i el Sud.

La nostra companya s'ocupava de gestionar la línia d'ajuda de beques que la Universitat de València posa a l'abast a través del programa 0.7%. La institució dedica el 0.7% del seu pressupost i el 0.7% de la seua nòmina d'aquells membres de la comunitat universitària que així ho decideixen, a projectes de cooperació i sensibilització amb l'anomenat Tercer Món.

Compromesa amb el seu treball, Luisa Cardona va ser la primera delegada sindical de la Fundació General de la Universitat de València i actualment compatibilitzava el treball ací amb el de professora associada en la Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació de la Universitat de València.

Luisa Cardona estava casada i tenia una filla. Des de la Universitat de València i la Fundació General de la Universitat de València, el nostre condol, suport i solidaritat amb la família en aquests difícils moments.

Data d'actualització: 21 de Març de 2011