Estàs a: > > III Convocatòria de Projectes de Cooperació al Desenvolupament de la Universitat de València per a l´any 2011

La convocatòria te com a finalitat engegar projectes o accions de cooperació al desenvolupament en els àmbits educatiu, científic, tècnic, cultural i social, en què participen membres de la comunitat universitària, i que contribuïsquen a millorar les condicions de vida i la formació dels pobles amb menor índex de desenvolupament, segons la classificació oficial de la "Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament"(AECID).

En aquesta convocatòria podran presentar projectes tots els membres de la comunitat universitària de la UVEG, de forma individual o col•lectiva. En el cas de col•lectius, s'anomenarà a un coordinador, que serà una persona de l'equip, que es responsabilitzarà de la gestió, desenvolupament i justificació de les despeses.

La persona responsable o coordinadora del projecte actuarà com a interlocutora entre la UVEG, la Fundació General de la Universitat de València (FGUV), que exercirà, per delegació de la pròpia Universitat, com a entitat executora i gestora econòmica de la present convocatòria, i el soci local i participarà directament en l´activitat proposada.
El termini de presentació dels projectes finalitzarà el dia 20 d'abril de 2011, a les 14.00 hores. El lloc de presentació dels projectes serà el Registre General de la UVEG.

Més informació: http://www.uv.es/relint/cast/noti_coop/febrer2011.htm

Data d'actualització: 15 d'Abril de 2011